onsdag 6 oktober 2010

Vart tog de här dagarna vägen?

Jo, jag vet nog faktiskt egentligen. Jag har sovit länge både tisdag och onsdag, simmat och solat, ätit på Dempsey Hill (måndag), lagat mat och avnjutit den på balkongen (tisdag) i sällskap av O och mr Lanson (tack våra fina inneboende, champagne går alltid hem). Jobbat en del. Tagit en promenad i omgivningarna. Ätit lunch med Daniel på närmaste hawker centre (typ food court) och inte skyndat mig en enda gång. Ska försöka hålla det här icke-tempot hela veckan, nu ska det kommas ner i varv.

Så det enda i bildväg som är värt publicering är den här på en lycklig Daniel och en cashew nut chicken vid dagens lunch:


Imorgon ska jag ev ta mig till någon av den långa raden av sevärdheter jag föresatt mig att besöka.
Kanske. Om det inte är fint väder och den lilla brännan från igår har lagt sig.

Ikväll blir det iaf en tur till en närliggande golf range, O ska få lektion inför nästnästa helgs golfresa och jag ska titta på. Det blir nog inte heller så jobbigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar