lördag 29 januari 2011

Jetlaggad

Klockan är halvsju på morgonen och jag har hunnit svara på 518 jobbmail (känns det som iaf), kollat fb, kollat dn, ringa till O, kollat banken (ingen munter läsning). Effektivt med jetlag får jag säga.
Nåja, nu äntligen börjar det närma sig planerad uppstigningstid och det är dags påbörja andra mässdagen.
Var fantastiskt roligt att få munhuggas med kollegorna igår igen, jag har saknat dem! Och som alltid kul att träffa våra kunder från hela världen. Här är ett så internationellt klientel på mässan, att spana ut i mässgången gjorde att det nästan kändes som att vara hemma i Singapore :)

1 kommentar:

  1. Hej Malin!

    Surfar in här lite för sent och har helt missat att du inte är kvar i Singapore ... du får ursäkta min ignorans och jag skyller på att tiden går fruktansvärt fort!

    Tack för att jag fick ta del av lite av din tid i staden och hoppas att du ha det bra tillbaka i Sverige.

    Jag håller med dig helt och hållet vad det gäller det där med solbrännan. Och du verkar gilla Afternoon Tea precis som jag, visst är det en härlig eftermiddagssyssla :-)

    Kram!

    SvaraRadera